Imramovský Marine

Přihlášení

Nákupní košík

Cena: 0,- Kč
Objednat

Hledat:

Katalog zboží

Obchodní podmínky

Vítejte v našem internetovém obchodě.
Pokud si chcete prohlédnout naší nabídku, klikněte prosím na jednu ze sekcí po levé straně.

Pro opakované objednávky se můžete zaregistrovat. Pro jednorázové objednávky není registrace nutná.

V případě nejasností s výběrem zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi vám poradíme.

Po odeslání nákupního košíku vám zašleme automatické potvrzení převzetí objednávky prodejnou.

Objednávky přijímáme 24hod denně. Po odeslání považujeme vaši objednávku za závaznou.
O průběhu vyřizování objednávky budete informováni e-mailem s uvedením čísla vašeho balíčku.
Putování balíčku si můžete ověřit na stránkách PPL. Termín dodání zboží je 3-5 pracovních dní od obdržení objednávky (zboží, které je skladem).

Způsob dodání zboží

PPL:
- do hmotnosti zboží 50kg (lodní nátěry posíláme v balících o max. hmotnosti 6 kg). 
K ceně zboží je připočítáno poštovné a v případě dobírky i poukázečné.

Osobní odběr:
- po dohodě

Dopravce:
- zboží nad 50kg (k ceně zboží je připočítáno dopravné a balné). Cenu sdělíme na dotaz.
- zboží nestandardních rozměrů jako jsou např. oděrové hliníkové lišty, velké bóje, nafukovací čluny, lodní motory (k ceně zboží je připočítáno dopravné a balné). Cenu sdělíme na dotaz.

Možnosti platby

Platba dobírkou při dodání zboží prostřednictvím PPL

Poštovné

po ČR do 50kg          150,- Kč
po SK do 50kg          250,- Kč

Kontakty pro upřesnění objednávky

GSM:        +420 731 464 898


Reklamace. Reklamované zboží doporučujeme osobně dovézt a závadu specifikovat.
Je rovněž možné reklamované zboží doručit kurýrem či poštou na naši adresu. Dopravu reklamovaného zboží na naši prodejnu si hradí klient sám.
V případě zaslání reklamovaného zboží je vždy nutné závadu písemně specifikovat. Zásilka musí být řádně zabalena, aby se předešlo dalšímu poškození. Vždy je nutné při reklamaci předložit doklad o uhrazení zboží.

Poškození při přepravě. Nikdy nepřebírejte poškozenou nebo otevřenou zásilku. Na reklamaci zapříčiněnou špatnou manipulací se zbožím, nemůžeme brát zřetel. Reklamujte písemně přímo u dopravce zásilky. O celé záležitosti je nutné zapsat protokol.

Vrácení zboží. Vrácení zboží zakoupené prostřednictvím eshopu lze vrátit v zákonné lhůtě do 14-ti dnů od jeho převzetí. Zboží lze vracet pouze v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nepoškozené a kompletní s veškerým příslušenstvím. Nelze vrátit datové nosiče, které byly vyjmuty z originálního obalu, zboží dělené jako jsou např. lana, protiskluzy, řetězy, sítě, oděrové profily, obaly fendrů apod. dělené z metráže. Náklady na doručení zboží zpět dodavateli platí odběratel. Do balíku je nutné přiložit fakturu a číslo bankovního spojení pro vrácení platby. Částka bude vrácena obratem celá minus poštovné. Zboží nelze vracet zpět na dobírku.

Připomínky. Každé vaše přání či připomínky jsou pro nás velmi cenné. Pomáhají nám zkvalitňovat naše služby a rozšiřovat sortiment. Máte-li nějaké připomínky či náměty na zlepšení, pošlete nám je na: info@gmnavale.cz